ONLINE CUSTOMER SERVICE RELATIONS [Malaysia]


 

$ads={1}

As a Dental Customer Relations professional, your primary role is to ensure excellent customer service and patient satisfaction within a dental practice. Your responsibilities may include a range of tasks related to managing patient interactions, administrative duties, and maintaining a positive and welcoming environment;- • Appointment Scheduling • Patient Communication • Handling Inquiries • Patient Records Management • Conflict ResolutionTreatment Plan Presentations. • Patient Education • Marketing and Outreach. • Maintaining a Welcoming Environment • Team Collaboration • Patient Follow-Up.
Happy Dental Sdn Bhd adalah syarikat yang mengendalikan klinik pergigian yang menawarkan pelbagai pilihan rawatan untuk menyelesaikan masalah pesakit. Mengutamakan Kesihatan Dan Kecantikan Gigi Klinik Pergigian Happy sangat mengutamakan kesihatan dan kecantikkan serta mengembalikan fungsi gigi pesakit kami, agar mereka kembali yakin dengan diri mereka. Kami juga mampu menyelesaikan masalah setiap pesakit dengan pelbagai pilihan rawatan mengikut kehendak dan kesesuaian bajet setiap individu, kami juga akan memastikan pesakit kami keluar dari klinik pergigian Happy dengan rasa sangat berpuas hati dan gembira melihat perubahan yang terkini.
Diploma / Advanced Diploma / Higher Graduate Diploma / DVM / DKM Level 4 / DLKM Level 5

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال