Basic Information
Ref Number
Primary Location
Country
Job Type
Work Style
Description and Requirements
Dünya çapında mobilya sektörünün en iyi e-ticaret markalarından birine katılarak dijital müşteri hizmetleri kariyerinizi geliştirmek ister misiniz?
Cevabınız “EVET” ise Müşteri Deneyimi (CX) sektörünün lideri TELUS International Türkiye’ye katılıp muhteşem bir yapının parçası olun!
TELUS International Türkiye olarak mobilya sektöründe faaliyet gösteren projemiz için evden ve ofisten çalışabilecek Almanca Bilen Müşteri Deneyimi Uzmanları arıyoruz!
-
Aynı anda birden fazla sistem kullanarak canlı sohbet, SMS ve eposta gibi çeşitli kanallar üzerinden müşteriler ile olumlu bir deneyim oluşturmak
-
Sipariş sonrası sorunlara (iadeler, değişimler, geri ödemeler, teslimat durumu ve siparişin yerine getirilmesiyle ilgili tüm sorunlar) etkili ve zamanında destek vererek müşteri odağını sürekli güçlendirmek
-
Etkili iletişim teknikleri kullanarak müşterinin problemlerini profesyonel ve arkadaşça, sağduyu çerçevesinde çözüm sağlamak
-
Verimlilik ve sorun çözme hedefleri doğrultusunda çeviklikle çözüme ulaşmak
Ekip ile etkili bir şekilde işbirliği yaparak yenilik ve iyileştirme alanlarını belirlemek
-
İstanbul’da ikamet eden
-
Anadil seviyesinde yazılı ve sözlü Almanca bilen
-
Gece vardiyasında ve ofisten çalışmaya uygun
-
Etkili iletişim becerilerine sahip
-
Teknik açıdan yetkin, analitik ve çözüm odaklı
-
Geçmişte müşteri hizmetleri deneyimi olan
-
Yüksek hacimli, hızlı tempolu ve hedef odaklı bir ortamda etkili bir şekilde çalışabilme becerisi
Ekip çalışmasına yatkın
-
Rekabetçi maaş paketi
-
Performans ve gece vardiyası primi
-
Özel sağlık sigortası ve yemek kartı
-
Evden çalışma için ekipman desteği, ofisten çalışma için servis hizmeti/yol yardımı
-
İstikrarlı iş ve kariyer gelişim fırsatları
-
Dinamik ve destekleyici bir ekip
-
Uluslararası bir yapıda, yatay hiyerarşik çalışma düzeni
Referans bonusları
Hakkımızda: TELUS International Türkiye, İzmir ve İstanbul'da 2.000'i aşkın ekip üyesiyle sektöründe lider bir müşteri deneyimi (CX) ve dijital çözüm sağlayıcısıdır. Her biri kendi sektörünün öncüsü olan global markalar için müşteri deneyimini geliştirmek üzere yeni nesil dijital çözümler tasarlıyor, geliştiriyor, sunuyoruz. TELUS International 28'den fazla ülkede yaklaşık 70.000 ekip üyesiyle 600'ü aşkın uluslararası ve tanınmış iş ortağı için 50'den fazla dilde birinci sınıf müşteri hizmeti sunmaktadır. Şirketin sunduğu hizmetler, müşterilerinin dijital dönüşüm yolculuklarını başından sonuna destekleyerek, daha iyi sonuçlar elde etmek üzere yeni nesil dijital teknolojileri daha hızlı benimsemelerini sağlıyor. Büyüme süreçlerinin tüm aşamalarında firmalara destek veren TELUS International, teknoloji ve oyun, iletişim ve medya, e-ticaret ve FinTek, bankacılık, finansal hizmetler ve sigorta, sağlık, seyahat ve konaklama dahil olmak üzere hızlı büyüyen sektörlerdeki markalarla ortaklık kuruyor.
Additional Job Description
EEO Statement
Equal Opportunity Employer
At TELUS International, we are proud to be an equal opportunity employer and are committed to creating a diverse and inclusive workplace. All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants’ qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity.
$ads={1}